Garantinis aptarnavimas

Visus prekių garantinio aptarnavimo darbus atlieka garantinio aptarnavimo skyrius.

Nustačius internetu pirktos prekės kokybės trūkumus, kreiptis į Garantinio aptarnavimo skyrių, el. adresu informacija@garsoimpulsas.lt pateikiant užpildytą, žemiau pateiktą prekės garantinio remonto lydraštį.

Paros bėgyje būsite informuoti, kada atvyks kurjeris paimti prekės. Nurodytam laikui pirkėjas turi turėti supakuotą ir siuntimui paruoštą prekę (nurodant gavėjo adresą:, UAB „Garso impulsas“ , Laisvės g. 2A, Plungė, LT-90163), būtina pridėti prekės pirkimo dokumento kopiją.

Prekės persiuntimas atliekamas pardavėjo sąskaita.

Prekės garantinis remontas atliekamas per 21(dvidešimt vieną) dieną. Prekė pirkėjui bus pristatyta lydraštyje nurodytu adresu .

Lydraštį atsisiųsti galite čia: Garantinio remonto lydraštis